Promisiuni solemne

Publicat de Dmndash , joi, 22 martie 2012 08:42

Observaţie: cuvântul "căcuţă" va apărea in mod repetitiv in următorul post. Pentru că nu este nimic mai amuzant decât o muiere de 30 de ani la costum spunând căcuţă. Şi incă o data, căcuţă.

Ca orice cuplu logodit care se respectă, eu şi Pothos ne-am făcut o grămadă de promisiuni. Să ne iubim, să avem grija unul de celălalt şi o mulţime de alte promisiuni, pe care unii cu fluturi în chiloţi le spun să-şi rezolve urticaria genitală.
Dar, cred că cea mai importantă promisiune a fost următoarea: să nu vorbim, oricât de debili am ajunge pe viitor, despre cantitatea şi consistenta căcuţei facută de puradelu nostru. Să nu dăm rudelor sau prietenilor detalii despre căcuţă, pişulica, diareiuţa, băluţe. Să nu ma lase sa ajung una din acele "mame eroine" care spune fraze precum "Am facut o căcuţă mica la oliţica si acuma facem un pişulet micuţ". Prin clauză legală îi ofer dreptul să mă pocnească cu forma de fagure peste cap.
Să nu postam poze cu şi despre căcuţă pe facebook, twitter, suprafaţa nevăzută a lunii, sau orice altă metoda de socializare va aparea atunci. Să nu analizăm căcuţa intr-un mod nemedical "Cineeee-i fată mareeee? Cine a făcut o căcuţă perfectă? Bravo mama! Bravo". Să nu ne rugăm la căcuţă "Vaaai ce mă fac, e un piculeţ constipat, tare aş vrea sa faca o căcuţă. Măcar una mică mică".
Să nu pomenim de căcuţă nici in interiorul casei, sau mai ales, să fim trosniţi de ciocanul lui Thor altfel, in public "Dragă adu-ne şi nouă o oliţică. Fetita vrea să facă căcuţă. Haaaide mami haide, da-o afară. Stiu ca te doare burtica, dă afară căcuţă. Bravo mami, bravo!"
Şi oricărei cunostinţe ne intreabă de căcuţă, îi promitem solemn ca îi vom arunca un pampers folosit peste faţă. Să analizeze căcuţa de aproape. Căcuţă.

0 Response to "Promisiuni solemne"

Trimiteți un comentariu