Epic pacient

Publicat de Dmndash , marți, 27 decembrie 2011 01:07

In timp ce imi faceam de treaba cu alti pacienti "Dooooonsooooaraaa imi luati si mie tensiunea ca acum juma de ora eram cam maaaaareee", pacientul meu (care de data asta nu era in coma, legat de pat sau in stare grava) scotocea frenetic prin dosarul propriu. Privirea e fixa, cunoscatoare, gura deschisa larg mai sa-i curga si-o dara de bale pe langa.
Scuipa ferm pe varful degetelor in timp ce da foaie peste foaie. Gata, pupilele se dilata de incantare, a gasit-o!
Se uita pierdut timp de cateva minute in aceea bucata de hartie, pune mana hotarat pe celularul din dotare si declara ca un adevarat profesionist "Alo fa? Fa adu-mi fa dulceata, compot fa din ala dulce dulce!! N-auzi fa ca am glicemia mica, adu-mi fa dulceata!! Cum de unde stiu, m-am uitat in foaie aici, am glicemia mica fa adu-mi compot din ala dulce....!!!"
Oare daca ar fi vazut ca ureea are valoarea modificata ce i-ar fi cerut nevestei sale?

1 Response to "Epic pacient"

Anonim Says:

O friptura mare.Un pacient ipohondru crede si acum ca are inversul diabetului.De aia manaca din 2 in 2 ore si se mira ca ii creste burta.Plus ca berea nu ingrasa....

Trimiteți un comentariu