In tandem

Publicat de Dmndash , vineri, 3 decembrie 2010 22:20

In batalia de la Hellm's Deep eu am ramas singur. Inalt si mandru, privesc cum toti aliatii mei m-au parasit. Timpul se scurge in defavoarea mea. Se contracta, se pierde, incepe sa ma sufoce. Inamicul isi mareste randurile, micsorand latul in jurul meu.
Tu. Ultima mea speranta. Ultima mea lalea din gradina inghetata. Ai intors fata de la mine si m-ai parasit...Pasii dusmanului imi reverbereaza in urechi. Rasuflarea lui infecta m-a zgaraiat pe retina...
Ultima floare se ofileste.....
....................................................
Orgoliul este singurul ce duce la victorie.
EU o sa castig!

Spectacol muribund eu nu vreau sa vad.
Pe tine palind. Noi doi ofilindu-ne.


Oglinda iti
arata realitatea pe care o zaresti

In lupta'ti mareata
Eu am doar o prastie.
Arunc vise. si ura. pe mine. pe tine.
Dar o sa ochesc dusmanul in ochi
Capetenia o sa orbesc
Lupta e castigata


Intelege acum ce-ti spun

Victoria nu aduce nimic bun
Infrangerea nu este senina
Tu, esti ultima lalea din gradina.

Seva lalelei a otravit toti dusmanii
Alba. stricata. amara
Pucioasa dadatoare de viata
Dar pentru tine. pentru noi. NOI.
dulce ambrozie.

Veritas, aequitas
Asta imi aduce speranta zilei
Nemurirea iluziilor, dulceata ambroziei

Sangele din nisip poate fi sters
Udat. filtrat. agitat
Namolul lipicios. mal rezultat
De-l usuci. si-l intaresti. Il sfarmi
Obtii doar praf. praf purificat
Urma de sange din nisip n-a mai ramas.

Batalia nu s-a terminat
Se va termina doar prin moarte

N-o sa fiu Julieta
Indragostita. sperand. iubindu-te. Da
Dar band otrava dupa ce tu vei pali
Nu. ci blestemand urma sangelui tau
in nisipul Nostru.

Nisipul este rezultatul dezagregarii fizice

Haos. tarie. agitatie. si tristete moleculara
Dezagregarea. rezultat al crapaturilor
Dar haosul nostru va fi un nou Big-Bang
Dam viata la un nou univers


0 Response to "In tandem"

Trimiteți un comentariu