Pentru muza

Publicat de Pothos , joi, 16 iunie 2011 23:39

Frumosul invinge geniul. Intotdeauna se va crea o distanta enorma intre natural si special. Naturalul va invinge mereu, pentru ca din el se trage toata frumusetea geniului si al specialului.
Draga mea, stiu ca nu o sa intelegi ceea ce o sa-ti spun acum, pentru ca, acum, am reusit sa inteleg si eu. Acum, cand sunt adanc in mine.
O sa ajung special. O sa ajung, pentru ca imi trag toata puterea din natural. Stiu ca nu o sa intelegi ceea ce o sa continui sa-ti spun, dar, in continuare, o sa-ti spun. Atat timp cat o sa te sec si o sa-ti epuizez naturaletea voi ajunge din ce in ce mai special, pana voi ajunge sa aspir la geniu. In acest moment, in mintea si in sufletul meu, puterea si grandoarea cu care privesc tot ceea ce se intampla se ridica la sfere nebanuite, pana acum, de mine. Totul se invarte in jurul unui fapt care a existat in discernamantul cheii lumii si la intelegerea de care se da dovada pentru a o putea folosi ca arma. In mine, in acest moment, se da o lupta pentru viata. O lupta care va dura cat timp o sa traiesc, pentru ca aceasta lupta o sa-mi dea putere. O sa epuizez tot ce se poate epuiza pentru ca apoi, sa creez si sa dau inapoi, si cu asta, mi-am definit scopul vietii.

0 Response to "Pentru muza"

Trimiteți un comentariu