Tu esti?

Publicat de Dmndash , vineri, 17 iunie 2011 11:50



Tu...esti o femeie cu adevarat frumoasa

Privita pe de-a-ntregul...

imaginea-i omogena, calda si pura

Parul asezat intr-un anume fel. Iti incadreaza figura perfect.
iar culoarea...zau asa

e aleasa perfect dintr-o cutie

Esti si proaspat vopsita...iar mirosul natural

de amoniac

e demential!

Tenul alb si fara de cusur. E tencuit perfect de un strat suav, subtire

de fond de ten

bine ales!

Zau draga mea, trebuie sa-mi spui ce folosesti!

Sprancenele...iti iau ochii in brate

parca protejandu-i de intimperii

Ai avut dreptate! Se merita timpul pierdut

pe site-uri de frumusete

altfel cum ai fi putut obtine o asemenea bolta

atat de fantastica

Daca ochii sunt oglinda catre suflet...atunci tu ai cea mai extravaganta rama

La ai tai ochi verzi, purpuriul mereu s-a potrivit

e culoare regala, doar, scumpa mea!

Si aceea linie neagra trasata perfect

precum linia orizontului, granita intre
pamant
si cer

Meditez la universul infinit...si ma gandesc

oare ce mistere ai putea vreodata sa ascunzi?

Placerea cand te privesc...e insa in acel batut din gene

incet, rece, calculat

Ai privirea suava mascata pe dedesupt...

si nu pot decat....

Sa admir cat de bine ti-ai ales rimelul...

scump, efect de intoarcere,
alungire, gene false

Uite cat de bine iti sta!

Pe atat cat imi este drag sa te privesc...

pe atat imi este drag sa te ascult...cuvintele rontogolindu-se din

Gura ta cu buze subtiri
dar atat de moi
rosiatice
cat sa fie proaspete
si nu vulgare

te-as putea privi mereu cum te dai cu ruj

............................................

Imi dau seama, privind in oglinda ca imaginea mea este frumoasa

....ma intreb oare insa, eu unde sunt pe acolo?

0 Response to "Tu esti?"

Trimiteți un comentariu