Obsesiv

Publicat de Pothos , joi, 3 februarie 2011 01:39

Am fost si sunt cel mai fericit om de pe acest pamant
...pentru ca te-am iubit. si te iubesc inca.
...pentru ca am ajuns distrus din cauza asta
...pentru ca am ajuns sa exagerez din cauza asta
...pentru ca am simtit niste sentimente extraordinar de puternice
...pentru ca am simtit ca sunt iubit. pentru ca imi ocupa timpul
...pentru ca ma urasc pentru ca am vrut sa continui
...pentru ca ma urasc ca ma urasc ca am vrut sa continui pentru ca stiu ca e o mare prostie
...pentru ca stiu ca aceiasi chestie as fi facut-o
...pentru ca ma doare ingrozitor
...pentru ca simt si chiar simt ca au trecut mai bine de 2-3 luni de cand ai plecat
...pentru ca ieri cand am vrut sa vad in ce data sunt si sa vad cat a trecut de cand ai plecat am avut un soc atat de puternic incat aproape m-am sufocat.
...pentru ca am amintiri
...pentru ca am momente cand ma bufneste rasul atat de tare incat uit de tot
...pentru ca atunci cand inchid ochii noaptea si strang perna in brate te simt pe tine
...pentru ca am ajuns sa ma urasc pentru chestii pe care le urasc pentru ca le urasc desi nu ma urasc pentru ca stiu ca e o prostie
...pentru ca am simtit ca sunt important.
...pentru tot ce am simtit

0 Response to "Obsesiv"

Trimiteți un comentariu