De ce sunt nesociabila

Publicat de Dmndash , duminică, 25 martie 2012 20:47

*Atenţie se închid uşile. Urmează staţia...."


Ea: "Vaaaaaaaaaaaai fată tu eşti? De când nu te-am mai văzut"
Eu: (Cine naiba eşti?.....Aaaah...ah..AH....Mai bine nu ştiam cine eşti. Dintre toţi cei 2 milioane de locuitori din Bucureşti, dintre toate metrourile, rutele, orele şi zilele din an a trebuit să mă întâlnesc cu tine, azi, acum şi aici. Mda) Ah. Bună!
Ea: "Vaaaaaaaaaai fată de când nu te-am mai văzut. Nu te-ai schimbat deloc!"
Eu: (Nu deloc. Doar m-am tuns, vopsit, mi-am schimbat ochelarii, m-am îngrăşat şi mă imbrac diferit. Şi tind, totuşi, să cred că oamenii se mai schimbă in 4 ani. De exemplu, tu arăţi ca o papusă barbie gonflabilă) Ah. Mersi... şi tu arăţ...
Ea: Ce faci?
Eu: (Dacă iţi spun că mă chinuie diareea de două zile, sunt prea nesimtiţă? Şi imi iese o măsea de minte şi mi-e foame şi aş vrea să mă disipez atom cu atom în altă parte a Bucureştiului) Uite, bine. Tocmai veneam de la spital şi...
Ea: Vaaai fatăăă am uitat că erai la medicină. E greu nu-i aşa?
Eu: Păi..
Ea: Vaaaai fată şi la mine e atât de greu. Nu suport sesiunile, nu am timp deloc să ies cu iubi. Şi iubi a meu se supară tare. Nici cu fetele n-am timp să ies într-un club. Iţi dai seama fată? Noroc că m-am mutat cu iubi, să nu stau departe de el. Auzi fata, eşti angajată?
Eu: (Prefer să fac tusee rectale decât să mai petrec un moment in compania ta) Nu. Ştii nu prea am...
Ea: Vai fata şi eu abia mă descurc cu slujba. Sunt promoteriţa de ţigări şi uneori mă cheama şi de mai multe ori pe săptămână. Iubi meu se supără tare când plec de lănga el. Iubi meu e tare gelos când se uită alti baieti la mine. Tu eşti cu cineva?
Eu: (cu creierul tău lobotomizat într-un borcan) Da, să ştii chiar că..
Ea: Vaaaai scuze fată ma sună iubi "Bună iubitule. Şi eu te iubesc mult mult mult. Da iubi da, vin acum. Şi eu te pup iubi" Vai nu mai poate de dorul meu, vine să mă ia cu maşina. Scuze fată, ce spuneai?
Eu: (că aş prefera să iau negi vaginali decât să mai vorbesc cu tine) Ziceam că sunt cu...
Ea: Faatăăă scuze trebuie să cobor aici. Să mă suni să iesim la o cafea da? Pupici pupici
Eu: da...................cafea........

*atenţie*

Mori

*se inchid usile*

Steoarfă

0 Response to "De ce sunt nesociabila"

Trimiteți un comentariu